Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Ulf Dahlquist - 1 juli 2009 21:27

Jag, Ulf Dahlquist, trodde att alla i redan hade bloggar. Idag fick jag berättat för mig att det inte låg till så, och jag, Ulf Dahlquist, fick arbeta i mitt anletes svett för att skapa en egen. Ni har nu förstört mig!


 Det finns inte mycket som jag, Ulf Dahlquist, kan berätta. Just nu arbetar jag för att hjälpa svältande advokater i Panama.

En av de fördomar som kretsar kring dem är att fingrar är deras naturliga föda. Låt mig därför lysa upp de mörka vrår i er läsares huvuden, där sådana vanföreställningar kan gömma sig, och informera er om att de är vegetarianer och bara äter salladsfingrar.

Däremot har de blivit av med fingrarna och vill  komma med i rekordboken som männen med flest fingrar. Advokaterna hittar man inte på gula sidorna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards